Saturday, January 22, 2011

הרצאת ינואר: תיאוריות סוציולוגיות לגיקים


ביום שני האחרון של ינואר (31.1.2011) בשעה 20:00, בחדר הסמינרים בבניין קפלון* (חדר 200), תתכנס הרחפת לאכילת השוקולד המסורתית להרצאה החודשית:

מד"ב, פנטזיה והסדר החברתי (או: תיאוריות סוציולוגיות לגיקים) / שיר בן-אור

זהירות! האם גם בך מסתתרת סוציולוגית חוקרת? גם אתה חשת צורך לפרק לגורמים את הסדר החברתי? הסוציולוגיה מעניקה לנו מבט ייחודי ומרתק על המין האנושי ומעלליו – וכך עושים גם המדע הבדיוני והפנטזיה. תיאוריות סוציושקר-כלשהו חדשניות ומושגים מרכזיים ייבחנו באמצעות סדרות, ספרים ובאפי, דרכם ננסה לתפוס איך בעצם עובד הסדר החברתי (אם בכלל), עם מינימום תודעה כוזבת.

על המרצה -
שיר בן אור היא סטודנטית להיסטוריה וסוציולוגיה ואנתרופולוגיה, מרצה ותיקה בכנסי מדע בדיוני ומחזיקת תיק האופוזיציה "בואו נעבור להר הצופים!" ברחפת הקלה‬.

כמו תמיד, יש גם דף פייסבוק לאירוע ואפשר לפנות אלינו במייל.

________________________________________________

* למי שהיה בהרצאה של נעמי וינר, זה באותו מיקום. למי שלא היה בהרצאה שלה אבל היה באחת ההרצאות הקודמות - בניין קפלון נמצא בדיוק בצד השני לרחבת הכניסה לבניין איינשטיין, שם התקיימו ההרצאות האחרונות, וחדר הסמינרים נמצא בקומה השנייה מימין למדרגות.
לכל האחרים, מפה של קמפוס גבעת רם ניתן למצוא כאן, ובאופן כללי בכניסה לקמפוס פונים שמאלה, ומיד ימינה לתוך שדרת מאגנס. צועדים בשדרה זמן מה, עד שיש בניינים משמאל. הבניין הרלוונטי הוא אחד מאלה (פונים לרחבה שבין בניין קפלון לבניין איינשטיין/מנצ'סטר, ובניין קפלון משמאל).

No comments:

Post a Comment