Sunday, March 20, 2011

הרצאת מרץ: פשוט אמרו לא

זיכרו! הרצאות הרחפת עוברות ליום ראשון!
הרצאת מרץ תיערך ביום א', 27.3.2011, בשעה 20:00.
המקום: אולם 2, בניין מתמטיקה (איינשטיין)*, קמפוס גבעת רם של האוניברסיטה העברית בירושלים.
ההרצאה החודש הינה הקדמה לאירוע המדב"פ של פסח, הלא הוא כנס עולמות, שנושאו השנה: "זמן". לכבוד הכנס תועבר ברחפת - לראשונה ובאופן בלעדי**  - אחת מההרצאות הצפויות בו.
יהיה שוקולד.

פשוט אמרו לא - כל הסיבות לא לנסוע בזמן / לילי דאי
...מה כבר עשיתם? בסך הכל קפצתם לעבר כדי לספר לרון ל. הבארד שלא חייבים להקים דת חדשה כדי להיות מיליונר. אז איך קרה שהכחדתם מין ביולוגי שלם, הבהלתם פרפר שתנועות כנפיו גרמו להוריקנים קטלניים, או יצרתם יקום מקביל שבו הנאצים שולטים בארה"ב? ומי יודע, אולי בכלל לקיתם בדבר ומנעתם מעצמכם להיוולד! כל הסיבות שבגללן מסע בזמן פשוט לא שווה את כאב הראש.

על המרצה
ובכן. אני לא בטוחה מה האופן המנומס לדבר על עצמי... תנו לי לנסות:
נעים מאוד, אני לילי. לפני קצת יותר משנה עזרתי לייסד את תא המדע הבדיוני והפנטסיה בירושלים, "הרחפת הקלה". לפני כמעט שנה החלטנו לפתוח לו בלוג - שאני כותבת מאז.
חוץ מהרחפת הקלה, אני חברת ועד באגודה הישראלית למדע בדיוני ולפנטסיה, מרצה בכנסים פה ושם, וזכיתי פעם בפרס גפן. אוהבת מד"ב ופנטסיה מאז שאני זוכרת את עצמי, עם פינה חמה במיוחד בלב למסעות בזמן. בחיי היומיום אני מסטרנטית למדעי הקוגניציה ובעלת תואר ראשון בקוגניציה ותקשורת.

_____________________________________________________
* הוראות הגעה:
אולם מתמטיקה 2 - מכניסת הולכי הרגל הראשית פונים שמאלה ומיד ימינה לשדרת מאגנס והולכם כחמש מאות מטרים. הבניין יהיה הבניין שלישי הצמוד לשדרה משמאל. הכניסה היא דרך רחבת כניסה משותפת לו ולבניין קפלון.
ניתן להיעזר במפת הקמפוס.

** יש לנו פרוטקציות.

No comments:

Post a Comment