Wednesday, September 7, 2011

אין אנו מסבים פנינו מפני התחרות!

חדי העין מביניכם הבחינו אולי ברכבות הקלות החולפות ברחובות עירנו עמוסות באנשים עד להתפקע. ובכן, הרחפת הקלה לא יושבת בטל - משלחת מבכירי אנשינו יצאה לדגום ולבחון את התחרות. מסקנותיה להלן:
1. בניסיון הראשון לעלות על הרכבת, היא סירבה במשך דקות ארוכות להיכנס לתחנה (ה-ם מ-פ-ח-ד-י-ם!). לאחר מכן, בשל תקלה טכנית, הנהג נאלץ לכבות ולהדליק (!) את הרכבת לפני שזו יכלה לצאת לדרכה.
2. בשל האפשרות שמדובר בתחבולה זולה של אנשי הרכבת לגרום לנו קהות חושים ונטישת משמרתנו, לא יותר מתקלה מתוכננת היטב שנועדה להרשימנו, נסיון נוסף לעלות על הרכבת הוכתר בהצלחה... עד לבלימת חירום שמקורה אינו ידוע. בשל מחסור משמעותי בנקודות אחיזה לנוסעים, בלימת החירום הורגשה היטב על ידי לא מעט אנשים.
3. אבל זה בסדר, מהירותה של הרכבת אינה עולה על הזדחלות איטית (ראינו אותה מגיעה ל-40 קמ"ש בשיאה, אם כי ישנם דיווחים שהיא יודעת לעלות גם ל-50) כך שלא נגרם נזק משמעותי.
4. הרכבת לרוב הומה ועמוסה. ובהומה-ועמוסה הכוונה לצפופה. מאוד.
5. רק פעם אחת, למיטב ידיעתנו, רכבת קלה ניסתה לדרוס מי מאנשי הרחפת. בינתיים. הניסיון הנואל נכשל כשלון מסחרר.

לסיכום: אנחנו, ברחפת הקלה, לא מודאגים - מקומנו ככוח תעבורתי משמעותי בירושלים לא נפגע. כמו כן, מהשמועות על תוכניות שינוי מערך האוטובוסים הצפוי לנו בנובמבר, שמטרתו למיטב הבנתנו היא להביא את העיר למשבר תחבורתי שלא נודע כדוגמתו, אנו מעריכים שבקרוב יתגבר הצורך הבוער בשירותי הרחפת! לא רחוק היום, רבותי, העבודות על הרחפת בדרך! הם צריכים לחפור משהו...

1 comment:

  1. זה בסדר, הם חופרים שלושה מטרים ליד הבית שלי. צפי הסיום הרשמי - שנה. אני מעריך סיום אור לשנת 2022.

    ReplyDelete