Wednesday, October 19, 2011

הרחפת הקלה מאוהבת

אולי זו היתה ההשפעה של אייקון מופלא במיוחד (ותודה ליואב לנדסמן שהחליט להוכיח ש"מטובי מרצי ארצנו" יכול להיות אנדרסטייטמנט), אבל ההרצאה של החברה האלה, שרוצים להנחית חללית פצפונת ומגניבה-עד-כאב על הירח, היתה, נו, מגניבה-עד-כאב. חוץ מזה שהם מקסימים לחלוטין, ועושים את כל זה כעמותה ללא כוונות רווח שמטרתה חינוך למדע, הם העבירו הרצאה מעולה: בלי לחסוך בפרטים ובלי לפשט יותר מדי עבור אלה מאיתנו שאינם מהנדסי חלל (וכן, לא מעט עבר לי הרבה מעל הראש), הם הצליחו להיות ברורים ומלהיבים ולהדביק את הקהל (או לפחות את אנשי הרחפת בתוכו) בהתלהבות שלהם מהפרויקט. אני לא זוכרת מי זה היה שהכיר לי את המונח "חנונגזמה" - אבל אני די בטוחה שבדיוק לזה התכוון המשורר. התלונה היחידה שיש לי כלפיהם זה שהם לא המשיכו למכור חולצות (אה, כן, מתברר שאפשר לקנות חולצות והכסף הולך לבניית חללית שתנחת על הירח!) אחרי ההרצאה ולא חזרו בימים שאחרי, כך שלא יכולתי לחזור מאייקון עם חולצה שתלך עם נאום אתם-לא-מבינים-הם-רוצים-להנחית-על-הירח-חללית-בכזה-גודל-זה-כל-כך-חמוד!!!1 שאני עמלה על פיתוחו מאז. בקיצור - תראו:
http://www.spaceil.com/
ובנימה אישית: תעשו לי ילדחללית!
(אני תוהה כמה קשה להיות גרופית של מהנדסי חלל? הם מופיעים איפושהו, חוץ מבכנסים?)

No comments:

Post a Comment