Sunday, April 29, 2012

עזרו, ילדים, לרחפת הקלה למצוא את הרצאת אפריל.

בשל שלל אילוצים ואירועים, הרצאת אפריל תתקיים במאי!
(טם-טם-טם)
וביום ראשון!**
(טם!)
ליתר דיוק, הרצאת הרחפת הקרובה תתקיים ביום ראשון, 6.5.12, בשעה 20:00, באולם מתמטיקה 2, בניין איינשטיין, גבעת רם.*
וגם הפעם מגיע אלינו מרצה מוערך במיוחד: נדב מילר-אלמוג.

האחים גרים: בעקבות המוסר האבוד / נדב מילר-אלמוג
הדעה הרווחת היא כי מעשיות האחים גרים הן "שימושיות", "חינוכיות" ומציגות ערכים ברורים של רע וטוב. אך הצצה חטופה מעלה תמונה שונה: אלימות, נקמנות, אכזריות, גזענות וכל זאת, אצל החבר'ה הטובים. בהרצאה זו נבחן אגדות ונעקוב אחר דרכן ועיבודיהן, בחיפוש אחר מקורות המוסריות במיתולוגיה ובאגדות ואחר מקומן בהיסטוריה.

על המרצה:
עורך תוכן, מתרגם וחוקר ספרות המתמחה בספרות לילדים, באגדות עמים ובמיתולוגיה. מרצה בתחומי התמחותו במסגרות שונות ופעיל ותיק באגודה למדע בדיוני ולפנטסיה.

__________________________________________________

* הוראות הגעה:

מכניסת הולכי הרגל הראשית פונים שמאלה ומיד ימינה לשדרת מאגנס והולכם כחמש מאות מטרים. הבניין יהיה בסביבות הבניין שלישי הצמוד לשדרה משמאל - הכניסה היא דרך רחבת כניסה משותפת לבניין איינשטיין ולבניין קפלון: איינשטיין מימין, קפלון משמאל. ניתן להיעזר במפת הקמפוס.

** למרבה הצער (והאמינו לי, הוא רב) לא אוכל להיות שם - אבל שימו לב שזה מותיר חור בעמדת סקילת-הקהל-בשוקולד שאולי, רק אולי, יתמזל מזלכם למלא? כל מה שאתם צריכים לעשות זה להביא שוקולד בר-סקילה (אווירודינאמי יחסית ובעיקר - בעטיפות אינדיבידואליות), ולשכנע את מנהלנו ירום הודו (הלא הוא עפר) למה הוא צריך לתת דווקא לכם, רחפנים אמיצים שכמותכם, להשליך אותו על הקהל הרעב לשוקולדידע. כדאי לכם. זה כיף. יש סיבה שיש שוקולד באוויר בכל מפגש ומפגש של הרחפת...

No comments:

Post a Comment